piątek, 15 stycznia 2016

Marzenia się spełniają! Świąteczny prezent :)

Dziś cudownie prószy śnieg :) Tej zimy to bardzo miły wyjątek. Każdy fragment ziemi jest pokryty mięciutkim puchem i wszystkim udziela się radosny nastrój.

Mnie ten nastrój nie opuszcza już od dłuższego czasu, a to za sprawą kilku wydarzeń. Przede wszystkim obchodziliśmy Święta Bożego Narodzenia, pełne rodzinnych, ciepłych spotkań. Nie obyło się też bez tradycyjnych prezentów. I tu wszystko przerosło moje najśmielsze oczekiwania! Okazało się, że pod choinką odnalazłam spełnienie moich marzeń. Stała tam nowiuśka, mała, cudowna maszyna do szycia!

Od dziecka bawiłam się w krawcową, dlatego rodzice wiedzieli czym mnie ująć. Rozpierała mnie radośc. Już na drugi dzień miałam okazję sprawdzić, jak maleńka się spisuje :D

Mój brat postanowił kolędować jako święty Józef. Jak na porządnego młodszego brata przystało nie przygotował wcześniej kostiumu :D Czym prędzej i z wielkim entuzjazmem zabrałam się za sklecenie prowizorycznego płaszcza. Co za banan na twarzy :D To się nazywa radość z szycia!

A to pierwsze dzieło ;)

Turkot mojej Paulinki brzmiał jak najcudowniejsza symfonia. Uwielbiam ten dźwięk! Ach, co za euforia!

Chciałabym od razu użyć wszystkich jej ściegów, sprawdzić każdą funkcję. Emocje sięgają zenitu :)

Z dumą zabrałam ją do domu. Jeszcze nie szyłam nią nic poważniejszego. W najbliższych planach jest kilka poszewek na poduchy - bardzo je lubię, zawsze nadają przytulności wnętrzom.

Nie mogę się doczekać, kiedy powstanie projekt jakiejś sukni bądź ozdoba do domu własnej roboty.

Nareszcie będę mogła realizować swoje pomysły. Z pewnością się tym z Wami podzielę.

Chciałabym też pójść na profesjonalny kurs kroju i szycia. Ach, marzenia rodzą marzenia! :)

A Wasze? Spełniają się? Życzę Wam, aby tak było, i aby Wasza radość z ich ziszczenia była równie wielka :)

Pozdrawiam!

Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Ale super! Najserdeczniejsze gratulacje. Fajnie że masz wokół siebie ludzi, którzy wiedzą o czym marzysz i pragną umilić Ci życie. Mam nadzieję, że powstanie wiele fajnych projektów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę, to prawdziwe szczęście żyć wśród takich osób.
      Mam nadzieję, że przyjdzie mi do głowy ciekawy pomysł. Oby udało się go zrealizować :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Szycie jest super, wiem coś o tym;) Oby Paulinka się sprawdziła. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wiele mogłabym się od Ciebie nauczyć :)
      Dziękuję, wierzę, że Paulinka będzie dawać czadu! :D

      Usuń
  3. "Emocje sięgają zenitu..." hmmm proponuję zamienić Paulina na np. Pawełka. Doznania będą mocniejsze��

    OdpowiedzUsuń