piątek, 26 lutego 2016

Wzory!

Hej!

Rzadko mi się to zdarza, ale tym prazem podkusiło mnie coś i zdecydowałam się na graficzne wzory. Moim wzorzystm guru jest Radzka, może to ona miała na mnie taki wpływ :)

Sukienka (Atmosphere) z rękawem 3/4. Szyta prawie z koła. Granat rozświetlają białe nadruki.

Złoty pas mocno podkreśla talię i współgra z delikatną bransoletką. Minimalistyczna torebka.

Kryjące rajstopy w niemal identycznym odcieniu. Długie kozaczki na koturnie, sznurowane z tyłu.

Kolczyki "pacman" :V

Oczy pomalowałam odcieniami szarości wpadającej we fiolet. Usta podkreśliłam jedynie błyszczykiem w naturalnym, różowym kolorze.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się sukienka! Co robisz, że jesteś tak szczupła? Masz figurę marzenia :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Od dłuższego czasu przywiązuję sporą wagę do tego, co jem. Przede wszystkim chodzi o to, żeby było zdrowo. Sama gotuję, unikam też słodyczy, nawet nie słodzę. Jedyny dzień, w którym pozwalam sobie na żywieniowe grzeszki to niedziela :) Poza tym staram się od razu reagować na sygnały wysyłane mi przez ciało. Łatwiej jest utrzymać dobrą wagę, dlatego kiedy jej wskazówka przesuwa się 2-3 kg w górę, lub po prostu zauważam na sobie więcej tłuszczu działam ;) Ograniczam jedzenie po 18 do czegoś bardzo lekkiego, np jabłko, lub w ogóle rezygnuję z niego. Tyle o żywieniu.
      Do tego dochodzi ruch. Nie wierzyłam, że kiedykolwiek będę lubiła ćwiczenia aż do momentu, w którym poznałam Ewę Chodakowską :) Nie trenuję regularnie, zdarzają mi się tygodniowe, a nawet dwutygodniowe przerwy, ale zawsze wracam na dobrą drogę. Staram się też dużo chodzić - odległości do 20-30 minut pokonuję pieszo.
      No i to chyba wszystko :)
      Pozdrawiam!

      Usuń