piątek, 4 grudnia 2015

Wyrazista codzienność

Hej :)

Lądujemy z tematem wielkich wydarzeń. Dziś będzie propozycja na co dzień, do pracy bądź uczelnię.

Postawiłam na minimalizm i wyraziste kolory. Baza jest prosta, wręcz szkolna. Biały top (H&M), do tego granatowa spódnica (H&M).

Granatowa, pakowna torebka. Miłym małym akcentem jest brelok - serduszko. Buty - czarne, skórzane, wiązane. Szpiczasty czubek wysmukla nogi. Obowiązkowo obcasy, ale bez przesady, 4 cm wystarczą. Przecież musi być wygodnie!

Rajstopy w kolorze szarości, kryjące matowe - łagodnie dopełniają całość.

W roli głównej - trudno to przeoczyć - czerwoniasta narzutka (Top Secret) z rękawkiem 3/4 odsłaniającym nadgarstek.

Biały naszyjnik z tworzywa subtelnie dodaje kobiecości. Do tego urocze kolczyki serduszka z motywem kwiatowym.

W kwestii makijażu postawiłam na klasyczną delikatną kreskę na oku i moją ulubioną pomadkę (nota bene świetnie trafiony prezent - dzięki Magda!) Rimmel w kolorze Alarm.

Uczesałam się w zgrabny koczek. Polecam tą fryzurę - jest bardzo wygodna i łatwa w wykonaniu! Robimy na czubku głowy sznur tak jak poniżej i tworzymy z niego upięcie.

A jeśli po pracy czeka nas wyjście mniej służbowe, wystarczy zmienić torebkę na kopertówkę i biżuterię na zestaw czerwono-czarnych bransoletek.

Proponuję też rozpuścić włosy. Po koku powstaną piękne, naturalne fale.

Co myślicie o takim looku? Dajcie znać, która wersja podoba Wam się bardziej :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Wersja wieczorna super! Dzienna trochę jak czterdziestolatka, a dałabym Ci najwyżej 35. Na dzień dla blondynek czerwone usta wydają mi się zbyt jaskrawe, żeby nie powiedzieć wulgarne. Te rozpuszczone włosy dużo robią, ładnie wyciągają Ci okrągłą buzię, polecam częściej tak chodzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! :)
      Nieźle się uśmiałam czytając go :D W realu ludzie dają mi nie więcej niż 20-23 lata ;D
      Z czerwone szminki raczej nie zrezygnuję, ale to kwestia gustu :)
      Jeśli chodzi o włosy to lubię zmienność. Mam swoje fryzurowe fazy na włosy rozpuszczone, koki, warkocze. Po miesiącu - dwóch nudzi mi się i zmieniam koncepcję :) W końcu kobieta zmienną jest :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń