sobota, 2 stycznia 2016

Shine on!

Dziś pierwsza sobota karnawału!

Szybciutko prezentuję moją propozycję udanej zabawy w małą błyskotkę ;)

Sukienka cekinowa w granacie (Top Shop). Dopasowana - wysmukla figurę. Trzeba jednak bardzo uważać na odznaczające się rajstopy (polecam te z silikonowym pasem bądź pończochy) i bieliznę.

Sukienkę postanowiłam przedłużyć doszywając długie 20-centymetrowe jedwabne frędzle (dostępne w każdej pasmanterii). Dodadzą szczypty pikanterii ;)

Odsłonięte plecy.

Buty - moje ulubione szpilki. Mała torebeczka zdobiona koralikami na pasku - sznurku.

Biżuterię ograniczyłam do czarnych kolczyków w kształcie serca.

Makijaż oczu w odcieniu zimnego brązu. Usta - ciemnoróżowy błyszczyk z granatowymi mieniącymi się drobinkami. Delikatne grube loki dopełniają całość.

Życzę Wam udanej zabawy i szalonego, wspaniałego, nowego 2016 roku!

Buziaki! ;*

Agnieszka

2 komentarze:

  1. przepiękna sukienka! jedyne co bym zmieniła to długość frędzli, po co aż 20cm? przez to stała się taka formalna, biurowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cóż, ja sama jestem formalna :)
      Ale faktycznie gdybym miała wybierać drugi raz wzięłabym 10-15centymetrowe frędzle ze względu na proporcje sylwetki :) Dzięki za Twoją uwagę :)

      Usuń